helvetesdesign

Idag blev manfriend Team Leader för vårt brittiska team. Galet stolt flickvän!!! Så nu är han min boss, sjukt sexigt. Jag sa att han fick lov att använda det i alla möjliga lägen och om jag känner honom rätt har han redan börjat skriva en lista.. Imorgon skall vi se O Ritual. AY CARAMBA!!

Vad jag gör ikväll? Nä men jag sitter och dricker sangria och designar mitt eget helvete, du då?

Mitt helvete:

lier
Circle I Limbo

tiger woods
Circle II Whirling in a Dark & Stormy Wind

uglies
Circle III Mud, Rain, Cold, Hail & Snow

cheater
Circle IV Rolling Weights

sadam hussein
Circle V Stuck in Mud, Mangled

River Styx

Osama bin Laden
Circle VI Buried for Eternity

River Phlegyas

lenin
Circle VII Burning Sands

stalin
Circle IIX Immersed in Excrement

hitler
Circle IX Frozen in Ice

Design your own hell

www.gaydeceiver.com/misc/hell/

Nu ska jag hänga på stumbleupon.com hela natten. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0