don simon

Här sitter jag i morgonrock med Don Simon och filosoferar. Kollar på Girls next Door avsnitt med "kommentarer från aktörerna"-spåret aktiverat. Då känner jag mig inte så ensam. HA HA HA HA. Är ju inte ensam endå, har ju Don Simon. På lördag skall vi tydligen på någon festival/tjohejsan/grej med musik and stuff. Inte Don Simon och jag utan manfriend och hans rommies. Om så är fallet så skall jag ta med mig kameran ta foto på varenda partikel. Alltså på allvar. Jag skall bli utkastad för paparazzi-rier. Herregud om där finns marknad, då kollapsar jag. Helvete om jag hittar det lilla antika bordet jag har i huvudet där, då kommer jag behöva vara tvungen att köpa det åh kära nån så opraktiskt, släpa runt på ett bord på en festival ha ha haaa!

Lullig är vad jag är nu. Sangria till frulle med va?


Dagens portugisiska ord:Nervpåfrestande - Enervante


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0