tuesday!!

Hade plötsligt utvärdering på jobbet igår igen. Vi får ofta runt 4-5 samtal utvärderade. Igår kom chefen fram och sa "You had 100% on the first call, I don't need more than that call to convince me. Congratulations". Och så gick han. Mitt huvud växte till en jätte kaxighets-ballong och sen kände jag mig som VÄRLDSKUNG hela dagen. För övrigt så råkade jag bränna mig en smula i solen igår och fick ungefärlus 25 "Oh my god, are you ok?"-kommentarer. He he vad sött att dom inte har en aning om hur det går till när jag upptäcker att sommaren har anlänt vaje år. Det finns en term för solmissbrukare, Kajsa vad hette det nu igen? Många frågade: Why are you so red!? KANSKE FÖR ATT DET ÄR SOL OCH 30 GRADER UTE ERA MONGOS, KASTA AV ER VINTERJACKORNA VA!!

Har varit och veckohandlat för 14 euro (ha ha ha ha!) och skall strax kasta ihop en kyklingsallad och rulla nerför backen och underhålla England hela långa dagen. Igår var det en tjej som sa: "If you guys call me again in the evening I will call the police due to harrassment". Lugn och fin babycakes!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tanorektiker - tanorexia är vad vi har. Får seriöst ångest av att läsa din blogg nu, JAG VILL OCKSÅ SOLA!

2011-03-22 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0