since we started dancing

Idag fyller världens bästaste finaste mamma år. En gnutta tår på kinden att inte kunna vara med henne idag ens en liten sekund. Tills nästa år vill jag att Portugal skall ha flyttats till ungefär där Danmark ligger nu, mmkej? Älskar dig massa med mega jätte mycket mammsebästa!

Idag blev jag eskorterad till banken av Hugo för att bli emottagen av ett helt fantastiskt team bankmän. Fick äran bli hjälpt av bästa Andre som fick mig att vilja hylla Millenium bcp till skyarna. Fyfan för bättre service får leta länge efter, när man levt utan ström, utan internet, haft klydd med knäppa banktanter på annan bank, upplevt byrokrati utan dess like så blir man genast behandlad som bomull av denna superbank. Tack Andre, fyfarao vad mycket tack. Jag ligger nu inne med ett skönt bankkonto på Millenium bcp med skitbra förmåner och en grym internetbank. Åh mänskligheten, vad jag älskar dig så ofta.

In 2 days it was a month ago since we started dancing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0