kapa kulor på muterade getingar

Hundfan har pissat i roomies rum. Fyfan för pinsamt. Nu får han ha blöja dygnet runt och säkert dra på sig diverse urinvägsinfektioner. Ska kolla upp vad det kostar att kapa hans kulor, såhär kan vi ju inte hålla på. För övrigt så längtar jag ihjäl mig till frullen, frukost är det bästa jag vet. Åt frukost nyss, gröt och ägg till frukost klockan 22.00. Sjukt fint. Blir likt ett barn på julafton vid frullen, varje dag. Fan vad jag älskar frukost.

Sprayade sönder hela köket imorse efter att myrorna marcherat raka vägen ner i mitt vaniljsocker, stinker rumpa, härliga grejjer. Upptäckte dessutom universums absolut utan tvekan största muterade jättegeting i köket, levandes, flygandes. Jag såg stjärnor så roomie fick gå till attack, hon tog kål på skiten medan jag mentalt låg i fosterställning skakandes i ett hörn i andra änden av lägenheten. Som tack lovade jag att fånga alla spindlar vi får besök av (ett löfte jag kommer bryta när spindlarna här säkert är 2 meter stora med päls som går att fläta). Fattar inte var alla jävla djur kommer ifrån, hunden har ju pinkat revir över hela placet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0