stekhett/kärlek/åhlivet

Och sen blev det bastu. 30 grader uppnådde vi lätt idag i Lissabons kärna, och inne på jobbet är det AC och sibiriska minusgrader. Klädvalet: linne och shorts (helst nakenhet)... plus en fleecetröja. Eh? Letar nytt place då min roomie lämnar mig i Juli och jag helst av allt vill leva mitt eget liv i eget place. Ingen offence till en enda själ, men ska jag har roomies i framtiden skall det vara en nära vän alternativt kärleken. Sådetsåfaktiskt. Jakten går mot en miniliten studiolägenhet någonstans i Lissabons innerkretsar. I helgen sätter jag mig på en mörk bar med mannen med en hatt på huvudet, solbränd hy och en mandel likör. Aj vad fint.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sa stolt over dig, over att du klurat ut och fixat och varit modig nog att hanga med i ovissheten. Hoppas kunna komma och halsa pa dig nagon dag snart! Kommer McFly lar ju vi komma vid med, saklart. ;)

2011-04-07 @ 00:35:24
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0