and you take me there

Right now the sun is in your eyes the moment has arrived, you see

Berg o dal banan i huvudet avslutades med ett frittfall. Raka vägen ner på jorden igen. Och fötterna står stadigt, samtidigt som jag svävar högre än någonsin. Sara följde hjärtat över gränsen åt höger och jag tvingades att fastställa var min gräns skulle sättas, vilket efter en veckas soul-searching resulterade i kära Lissabons stadsgräns. Det var en tornade i huvudet jag lämnade Sverige för, och en tornado fick jag. Kort och gott. Vänner med hjärtan och själar finare än det vackraste guld, McFly med toner som gör mig trygg i den kaotiskaste tillvaron och en vovve som följer mig genom Europa om och om igen ger mig fasta punkter att fokusera på och ett lugnt sinne.
Skriver medan min fina roomie tänder ljus på bordet och vovven gosar in sig i min huvudkudde. Livet doftar tryggt av svavel. McFly spelar så högt i mina headphones att jag inte hör mina egna tankar, jag trivs.

Never say, never say, never say goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0