jag vill vill vill (och ska ska ska)

Jag vill gå vilse bland gamla hus med grafitti. Jag vill höra fado från fönster jag inte ser. Jag vill pilla mig i naveln på ett torg med en marknad med tusen frukter. Jag vill äta en apelsin vid atlanten. Jag vill strosa runt i hatt och lyssna på danskaengelskaspanskakoreanska. Jag vill sitta på en bänk och lyssna på en gubbes livshistoria på portugisiska utan att fatta nått men ändå förstå. Jag vill springa upp och ner för ojämna trappor. Jag vill ha en främmande valuta i plånboken varje dag. Jag vill byta liksom ♥
.

Kommentarer
Postat av: AC

You just made my friggin day. <3



tom på ord

2010-07-25 @ 17:57:11
URL: http://catarinainlisboa.blogspot.com
Postat av: kimsiii

du har redan gjort halva mitt liv... vi kanske är kvitt?

2010-07-25 @ 18:15:15
Postat av: AC

Hahahaha, nej Gud, säg inte så. Jag har fortfarande den där smårädslan att ni inte kommer att trivas perfekt. Så jag vågar inte riktigt fira ert glädje till 100% för att jag kan inte hjälpa att ängslas lite [a tiny-wee-little bit]:P (jag kan vara lite kycklingmamma ibland) Men åååh som jag vill att tiden ska gå!! :D

Kom kom kom det finns så mycket som jag vill visa för er, jag vill dela med mig av sååå mycket! :D



komsi komsi

2010-07-25 @ 21:52:41
URL: http://catarinainlisboa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0