snell hest.

Mitt största problem at the moment är att mina inloggningsuppgifter inte ploppar upp automatiskt när jag loggar in här, utan jag måste själv varendalitengång skriva in "kim_hild@hotmailblablablabla" Och då inser ni genast hur bra mitt liv egentligen är va? va? Vad gör vi annars i livet? haha inte ett skit my friend, vi jobbar själen blodig (nu ska vi inte vara sånna, jag gillar det faktiskt) den enda nackdelen är att min lägenhet ser ut som en förort till Bangladesh, tvättade senast 1978 och har inte tid för en enda sekund umgänge. Alltså allvarligt talat så får man astma av att vistas här hemma.... MEN!! Vilken tur då att detta är min sista natt på jobbet ever då, VA?! Imorgon är sista jobbdagen helt och hållet och sen är jag ALLAS SLAV!!!11!!1111!!!! Jag kan umgås när ni vill, städa mitt i natten, vara allas jour-kompis! (nu vi ett djupt andetag och ignorerar separationsångesten. som äter mig innifrån. MEN IALLAFALL....)
(Rättstavnings grejen i datorn är en enda stor mindfuck. Stavas inte "imorgon" <--- så? Eller? Alltså..va?)
NU skall jag ut och schpringa min älsklings-runda! TJOFLÖJT!!!

Kommentarer
Postat av: Holkis

tror att ditt rättstavningsprogram vill att du skriver I MORGON. hatare! men skitidetnuvaförvadärdetförennattärdetenvanlignattnejdetäringenvanlignattfördetär SISTA NATTEN EVER TILLSAMMANS!!!!!!!!!!!!!! TJOOOBIDOOO!!!



springer till affären och fixar lyxmåltid till idag alltså. SES SEEEEN <3

2010-07-29 @ 17:26:59
Postat av: kimpaaaaaa

OJOJOJOJOJJJJJJJJJJJJJJ JA NU JÄVLAR SKA VI LYXA!!! MARIEKEX SKA VI HA! Å ROSTBIFF OCH OXFILE Å RÖDA MATTAN OCH KUNGEN SKA VI HA!!! JAAAAAAAAAA FÖR DET SKA VI!!!!!!!!!!!

2010-07-29 @ 18:54:12
Postat av: Holkis

SALTA BILAR OCH BRUNT HÅR PÅ DET!!!!!!! TJING

2010-07-29 @ 19:12:28
Postat av: Anonym

jag fixade inte kungen. men jag fixade VANILJDRÖMMAR!!!!



fan bättre än kungis.

2010-07-29 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0