and he made her nearly break her face from smiling way too wide.



Skolhelvetet har ej rapporterat in betygen = inget csn ännu, så här sitter jag pengalös. Fuckers.
Har spenderat halva dagen med att ringa administrativt folk utan svar, blev fett lack och ringde för att säga upp min hemtelefon bara för det. *tuuuuut* (mekanisk röst) Hej säg vad ditt ärende gäller så kopplar vi dig till lämplig handläggare. EHE? Spenderade åtskilliga minuter med att vråla "UPPSÄGNING AV HEMTELEFOOOOOON!!!!!!!" innan jag automatiskt blev kopplad till en jättegullig tjej i kundtjänst, blev paff (som jag alltid blir när jag blir slussad genom växlar och mekaniska förprogrammerade röster för att helt utan förvarning prata med en riktig homo sapiens) och sa HELT fel mobilnummer när hon ville ha ett alternativt nummer. Hoppla.





thankyou
forbeingsuch
an.amazing
sweetheart
leibrandt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0