[aj lav sowiden]

Tog en promenix i området vid nya lägenheten med doggy och Sill-dill igår efter jobb och runt hörnet hittade vi Sveriges ambassad. Jag bor alltså granne med Sveriges ambassad. Låt mig upprepa, jag bor granne med Sveriges ambassad. Hittade även Kinas ambassad en stenkast bort. Tror ni dom låter mig snylta på deras internet? Dom har säkert öppet WiFi, staten som censurerar google. Ha ha ha ha! Jag tänkte att det känns sjukligt tryggt att bo i närheten av ett gäng ambassader med aktiv security dygnet runt, tills jag kom på att det kanske blir lite jobbigt om någon av länderna hamnar i krig och ambassaderna blir måltavla. Men sannorlikhet är nog inte så enorm att Kina, Sverige, Bulgarien, Holland eller Rumänien hamnar i krig any time soon hehe. Iallafall, tillbaka till Sveriges ambassad. Vi möttes alltså av en big-bauta flagga och en jättemysig liten byggnad (jämfört med Kinas massiva überflådiga anläggning med höga palmer och murar) med julkrans på porten och pynt i alla fönster. MYSPYS SNART SES VI SWEDEN!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0