HÄHÄHÄHÄHÄ

Ni vet lägenheten pissnära mitt jobb? Kikade på den förra veckan och vet ni...?



I got keys.

I is happy female.

Snart bor jag högst upp in 50 kvadrats liten asmysig takvåning i ett vackert 4 våningshus granne med Hollands, Bulgariens och Rumäniens ambassader med security dygnet runt. Jag kan springa hem på lunchen och rasta vovven och käka och jag kan ta en sväng ner till hamnen när jag vill. Har en grym djuraffär 3 min bort och Mini Preco (jordens bästa mataffär) runt hörnet. Hej hej hej hej hej hej hej hej!

Tack till jordens bästa roomie som hämtade upp nycklarna när jag jobbade. Finaste finaste tösen!

Rua São Caetano 36
, Lisboa
.

Kommentarer
Postat av: Martin

Yabba Dabba Dooooooo! =)

2010-12-08 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0