soon.

Hej. Okej. HEJ. Om mindre än 3 dagar kommer mina älsklingstöser ner till Malmö. Äntligen. Det vi väntat på i tusenbiljarder år är OMBARANÅGRADAGAR. camping, feta mössor, mcfly, panik, spring, sockersjuka, mcdonalds, frysa röven av sig, latte, cp fans, skumma dörrvakter. KÄRLEK. Längtar så jag avlider. avlider. dör. så många fina flickor på ett och samma ställe, så mycket gemensamt, så glada, så McFly.

Denna bloggen kommer andas McFly ett halvår efter vår hemkomst. Snart ses vi våra fina pojkar, snart ses vi igen. Saknar er så jag dör. Thank you for the music.

 





night world.

 

 


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha, så där med tältet kommer vi stå snart <3 LOVE.



Svar: Haha, men förlåt mig då :| Du kim! Jag uppdaterar min blogg :) haha. JAG HAR INTE ENS BÖRJAT PACKA!!!!!!! FÅR PANIK. oh jaja, killen äger <3 BURNIN UP FOR YOU BEBEEEEEH.

2009-09-09 @ 08:15:06
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0