finaste

Mcfly-bubblan blir tjockare för var dag som går, för vart gig som passerar. "7 gig? Oj du måste vara deras största fan!" utbrister arbetsledaren på jobbet. Sweet when people don't have a clue about mcfly.. När jag är nere och försvunnen och behöver en hjälpande hand tar minnet mig tillbaka till Europa, and I'll be OK again.

Finaste underbaraste pojkarna som gav så mycket kärlek, finaste Tommy som hjälpte oss så otroligt mycket, finaste Keith som även han gav en hjälpande hand och fanns med så mycket överallt "it's nice to make new friends, Swedish friends!" - we love you Keith, finaste Malin som kämpade med kön och dom hopplösa tyska fansen tills hon nästan gick sönder, finaste Megs som underhöll mig i tråkiga kö-stunder, finaste Sandra som var tvungen att lämna oss för ett helt nytt äventyr, finaste Claire som campade med oss i Ams "just cause she wanted to spend time with us", finaste Becky som bara plötsligt fanns där med oss; we're lucky to have met you girl, finaste tatueraren som slutförde vår högsta önskan med en rejäl glimt i ögat. Min finaste Kajsa, min finaste Matilda och min finaste Bella. Ni är guld.


Kommentarer
Postat av: Malin -Nån slags verklighet

Sv: Tyvärr är det ju inte så lätt att spara undan pengar när man är fattig student, som lever på 1050 kr i månaden. Men någon dag kommer jag se dem :) Kan verkligen tänka mig att man blir frälst efter en konsert med dem :P haha

2009-09-26 @ 18:06:23
URL: http://mgustafson.blogg.se/
Postat av: Malin -Nån slags verklighet

Sv: Får väl hoppas att min syster är kvar i England i vår då så kanske jag kan bo hos henne om jag åker över för att se McFly :)

2009-09-28 @ 21:50:30
URL: http://mgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0