Europe-tour: Bilresa och McFly live i Köln




Våra fina flickor kom ner från Västerås och Linköping och vi firade med utekäk i solen.





Med en fullpackad bil begav vi oss neråt europa.

Tog en genväg på Rödby-Puttgarden färjan






Tankar.

På tysk motorväg. DEN FANTATSISKA BUSSEN FRÅN SÖNDERBALLES BILAR! YEAH!





Framme vid arenan i Köln. Emo-omgivning!




Bella försöker plugga.. ser ut att gå fint, visst?




Ja, vi söp i våra tält. Med 3 nätters väntan i tält/på marken framför oss...





Jag och bells







Vi dansade hoedown throwdown 4758676 ggr



Vi var jävligt coola. kay?





Fler underbara tjejer anlände. 2 nätter kvar nu...




Jag i min fina Mcfly-hoodie. jag är så vacker så man nästan dör. Claire i bakgrunden verkar tycka det iaf.




Vi var lite bakis och sov lite middag




Köar till giget. Ett par timmar innan insläpp, längst fram i kön





Megs och jag var fruktansvärt uttråkade och tryckte upp gummybears i hennes näsa. jeetekul. fina svenska Lisa i bakgrunden!























classic!! ser ut som en fyllebild från en fest XD




Finaste Harry spänner muuuusklerna. vi samtycker.





Dougs kan flyga.








Sekunden efter detta fick vi en Danny över oss




Buspojkarna på scen. bless 'em!


Copyright: på oss: Jag, Bella, Matilda. Konsertbilder: bara mina.


Kan tilläggas att vi kammade hem Dougs, Dannys och Harrys handdukar, plektrum från Danny och Dougie och nån skum hula-hula blomgrej Danny hade runt halsen, fick en hel Danny över oss och spela på hans guitar. Freaking julafton.


Amsterdam-äventyren i nästa inlägg!


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0