911

När jag diskade igår så sprack ett glas när jag tryckte ner diskborsten i det, blodet stänkte upp på väggen och det blödde niagara. 2 timmar innan folk skulle komma hit och jag hade inga plåster eller nånting HAHA panik, virade runt sjuttioelva kilometer toapper runt handen och tryckte ner den i en vante. Classy.

Nu ett dygn senare har jag ett magnifikt köttsår på mitt ringfinger och 2 mindre magnifika hack på min hand.

 
Det mindre hacket på handen. Det stora hacket är inlindat. Min fina blodvägg. Hardcore stuff.

Kommentarer
Postat av: martina

jag sitter här just nu och kramar om min hand. för fan va ont jag fick när jag såg bilden på din hand. haha! men hoppas att de läker snabbt :D

2009-10-28 @ 20:52:08
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0