I'm on a train

I'm on a train yupp. Kissnödig som satan men snubben bredvid sover typ och jag skulle ju absolut boka fönsterplatser!! Jag råkade även hamna i en tyst kupé där man "bara får prata med små bokstäver", en mening som lät "rulla runt på marken å dö av skratt"-roligt kl 05.30. Jag hade ju planerat in en allsång med Mcfly's Corrupted lagom tills vi rullade in i Hässleholm runt 06.00 men nähä. Dom kanske anade vad som komma skulle och satte mig här. Undra var jag är nu? Inte den blekaste aning. Mår inte så vidare bra av att åka åt motsatt håll från England, men när Matilda och bells väntar så åker jag med glädje. (aww nu la sig snubben i fosterställning nästan. så sött). Jag sov inte en endaste blund inatt då min vovve ville leka hela havet stormar med mammas vovvar och beslutade sig för att alla i hushållet definitivt skulle medverka aktivt. Jag borde va trött nu men fick ett par medelanden som fick pulsen att rusa. Matilda, de e fan tur att jag e påväg till dej nu alltså!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0