heya

Hej och hå det här med sömn har visst inte velat infinna sig på ett tag och det känns i nerverna. Planerat/sett över/funderat genom en del saker inför Maj månad då det förhoppningsvis skjuts upp stora raketer i skyn. Men visst skall det det? Detta skall vi fixa minsann. Matilda älskling åker till England ikväll så jag kommer få hetsa om diverse saker helt ensam ett tag. Om inte Bella vill hetsa om VFC med mig såklart. Ha ha ha. Jokes.

Nu skall jag dricka upp allt kaffe i hela världen och sen slå kullerbyttor till jobbet.


Och jag tycker vi är rätt färdiga med influensa-tjatet. Det börjar kännas en smula upprepande. Okej? Bra.

Love.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sure! Men du tog upp det först hehe. Hade du läst kommentarerna hade du sett att det inte va upprepningar =)

2009-11-17 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0