future love future love

Hiya! Lever loppan hos mamma (= dricker latte och kollar på Oprah). Nu är det dvärgar som lever toppliv, jobbar som barnläkare och advokat och gifte sig och jag bölar som en ungjävel. Visste ni att det heter Dwarfism? Och kollade på Skolfront på ettan innan, och fick lära mig att (oj oj vad ja gråter nu, dvärgarna har så fina saker att säga).. iaf fick lära mig att det inte står något i läroplanen om bollsporter, tävlings-anda eller liknande när det gäller idrott. Det enda det står är bl.a orientering, rytmik, dans, livräddning, läran om hur kroppen funkar. ha! Sluta tvinga ungarna att spela fotboll och killerboll varenda jevla lektion. Idrotten var en svart sörja av ångest för mig, ew!

Shit nu är det en familj på Oprah med 8 ungar. Min absoluta mardröm. Oj herregud. shit shit...

(Nu drar Steve the crocodile hunter ut en asgiftig skallerorm ur en grop med en pinne och ropar "come on mate! come on you little dark female!" vilka daredevils camera-crewet måste vara. dom har antagligen fettma-zoom och står egentligen typ 500 m bort).




Kommentarer
Postat av: Matilda

EHE?

Idrotten var det BÄSTA i skolan <3.

bästa, bästa, bästa.

2009-11-10 @ 13:58:18
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0