sugen på humor?

Då ska du få höra:

Vi åker till England om 4 dagar, och om 7 dagar ser vi McFly live i Sherwood. Vi köpte biljetterna i början av Januari och fick snabbt veta att dom inte skickas utomlands. helvete. Vi adressändrade dom som tur var till Kajsas kompis kompis som bor i England, som i sin tur skulle skicka dom till oss. Tiden gick och biljetterna kom aldrig. Vi började fundera på att köpa nya. England-snubben sa att han skulle skicka dom snart hela tiden men dom kom aldrig. Till sist köpte vi nya via ticketmaster och skrev in Matildas väns adress ist, hon skall också på koncerten, perfa tyckte vi och var dö nöjda. NÄHEPP, vi fick förrgår reda på att man bara kan skriva in adressen som hör till ens betalkort och fick halvpanik. igen.
Jag försökte hitta en mail till ticketmaster, vilket inte ens existerar. HUR DÅLIGT? Jag letade en hel dag efter svar på frågor, mailadresser, nått som kunde hjälpa oss att lösa det. Igår letade jag efter ett telefornummer i över en timme och när jag hittade det fick jag inte tag på dom på halva dagen! Tjohejj, välkommen hysterisk panik. Det var då 8 dagar, inklusive en helg där emellan såklart, till concerten och det började bli stressigt så inuta. När det 58796e försöket att få tag på customer service på telefon fick jag helt enkelt köpa nya biljetter från sidan vi köpte på från början, där vi visste att man kunde skriva in andra adresser. Efter typ 10 mail fram och tillbax med dom, så fick jag veta att jag 100% säkert kunde skriva in en annan adress, att biljetterna skulle postas med first class mail medesamma MEN att dom inte kunde garantera att biljetterna skulle hinna fram till att hon som skulle ta emot dom begav sig hemmifrån för att själv åka ner till Sherwood. nänä men jaha ja mm ok. Mailar box office i Sherwood där man kan hämta ut sina biljetter istället om man vill och frågade när dom öppnade, och fick svaret att dom skulle öppna 18.00 samma dag som concerten. men vaihelvete. det är samma tid som insläppet är. shitpommesfrittes. mailade biljettsidan igen och sa att jag väl får ta risken att skicka dom till tjejen i England som kanske inte skulle hinna få dom innan hon åker. och hoppas på det bästa. mina nerver låg vid denna tidpunkten utsmetade döda på golvet. Bröt ihop och grät i sisådär en timma i ren panik. Va fan gör man? Jahapp. Bara till att släppa det och hoppas. Gick som en zombie till affären. Hem igen. Regnade ute. Härligt. Biljetterna kanske inte hinner fram. Tog en latte. Jaha. Ringde Kajsa för att berätta dramat, och hon yttrar orden: "Dom första biljetterna vi köpte har skickats från Idas kompis, Ida har dom hemma nu"....

Kommentarer
Postat av: Haha

Men oj. Har ni inte slösat en massa pengar på alla biljetter ni köpte? Blev väl lite för många i slutändan eller?!

2009-06-14 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0