heyaa

Vaknar upp till de ljuva tonerna av ingenting. Klockan är 09.53, hurra! Igår vaknade vi kl 12.00, inte OK;  hjärnan kändes som jello. Såg The Holiday 3,5 ggr inatt, den DVD:n är en sådan som spelas om automatiskt tills man stänger av den. Härligt, Iris kom över Jasper och Amandra kunde gråta till slut..igen..och igen och igen. Matt from Aussie addar mig på msn och säger att han är ny på Twitter. Jag säger att det är trevligt för honom, men att endast vänner får infinna sig på min msn-lista. Han tackar för sig och är sedan blockad. Bäst så.

Gjorde en mystisk latte nyss. Gick loss på varenda krydda i skafferiet tills jag fick till det och sitter nu med en latte med uppkokad och vispad mjölk, kardemumma, kanel och en nypa socker. Det ska' va' gött och leva annars kan det kvitta.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0